Det kallakriget ar over...

Nu ar verkligen det kalla kriget i var flat over. Det har brutit los. pa riktigt.

Det har helatiden varit lite sma tjafs mellan oss och killarna (kocken ar saklart pa var sida, men dom andra). I forrgar brot det los pa riktigt nar fransmannen tande en cigg i koket nar vi stod dar och smapratade.
Joanna har astma och i vilket fall ar det inte sa trevligt med inomhus rokning i ett kok pa 3 kvadrat meter.

Han gick till motangrepp och borjade prata om demokrati och att flest de som bor i lagenheten roker. Kocken gjorde motangrepp och la all deras disk i en pase utanfor deras rum.

Igar satt en lapp pa toan om att tjejerna skulle ta bort deras har frn avloppet.

Men varst av allt. Imorse nar jag vaknade har nagon last mitt hanglas utanfor sa jag inte kommer ut! Snacka om panik. Jag ryckte sa hart i dorren att jag tillslut vackter kocken som av en handelse var hemma. Jag fick lirka ur nyckeln sa han kunde oppna fran utsidan.

VAD I HELVETE AR PROBLEMET??!! Jag har pratat med alla misstankta om handelsen utom fransmannen. Den javeln!



Klanning - GAP, boots - Topshop, balte - Joannas, kofta - Primark

Kommentarer
Postat av: M'

2009-12-02 @ 14:26:26
Postat av: Matilda

Åh vilken underbar kofta :D Men vilka idioter. Låsa in dig sådär. Tänk om du skulle iväg till jobbet, tänk om ingen varit hemma... TÄNK om det hade börjat brinna!

2009-12-02 @ 14:27:11
URL: http://matildaewerfalt.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja eller hur, ska gå & sola efter jobbet. Jag känner mig så jävla ful!!! Haha usch.



Va kul!!! Vad ja vet än sålänge är ja kvar till sista januari iallafall. Är de leverens du börjar på isåfall? :) Men va är de för idioter du bor med? Låter helt sjukt.



pusspusssss

2009-12-02 @ 15:06:49
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, varför är jag inte förvånad?? Men trodde verkligen inte fransman-gänget skulle gå så långt som att låsa in dig! Ta in Russel omgående!

2009-12-02 @ 21:51:33
URL: http://maggiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0