Fick jag med...

...att jag ar helt uppe i varv och formodligen inte kommer sova en blund.
Kanns sa sjukt att man ena kvallen kan vara i London, en av Europas metropoler, och om exakt 24 timmar sitta i en bil pavag till Soderkoping! Fran en 24 timmars stad till en liten sommaridyll. Fran Oxfors street till Skonbergagatan, fran eftermiddagsvin till Hugofyllor, fran nya manniskor till lekis kompisar, fran intryck till stilltje. Skont!

Just det, fran och med imorgn galler mitt gamla nummer! Om nagon (jag forstar att alla verkligen har undrat var jag tagit vagen eftersom jag inte svarat pa 2 manader...Halla, jag satte in mitt simkort igar och har fatt 1 sms, haha!) skulle fa for sig att smsa eller ringa, haha.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0