Goodbye, overvikt och tillbaka lamnade skor...

Det kanns som hela denna veckas inlagg har handlat om att gora allt en sista gang. Manga avsked. Men nu ar det faktiskt pa riktigt, riktigt.

Jag har tomt mitt bankkonto samt stangt det, lamnat tillbaka ett par skor som gjorde att jag fick overvikt (vad hande med alla kilon jag var lugn med, det ar precis sa jag far ihop vaskan, varfor ar jag inte forvanad?), slangt diverse saker och snart ska vi aka och lamna tillbaka nyckeln samt fa var deposit back.

Nu ska vi till lagenheten och musen en sista gang. Kaffe, busstur mm. Vi ar laddade for att palsa pa oss flera, flera lager klader eftersom vara bagage ar overfulla. Marie har oversize troja jag har stor skjorta. Har ska det inte betalas ngn overvikt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0