Hornet pa spoket

Just det. Uppdatering. Jag har aldrig nagonsin haft en storre finne. Att den befinner sig I MITTEN AV MIN PANNA MELLAN OGONEN och sticker ut som ett horn gor inte saken battre. Dessutom ar jag blekare an nagonsin och skulle behova bosatta mig i ett solarium. Haret hanger. Avgaserna forgiftar haret. Och fukten.

Och - nar jag kollar mig sjalv i speglen kanner jag inte igen mig sjalv. Petar pa kinden och inser da att det ar jag eftersom det kanns. Mycket konstigt. Det ar London-flu for Marie och Joanna har samma problem, haha. Eller sa ar det rattorna.

Det blir total makeover nar jag ar hemkommen.

Slutklagat. Nu satter vi pa mysfaktorn igen!




Kommentarer
Postat av: Matilda

Neeeeej, jag hatar sådana finnar! Man vill inte visa sig! Hoppas det kommer bli bättre när du kommer hem, när det nu blir ;) Love love love

2009-12-06 @ 11:11:56
URL: http://matildaewerfalt.blogg.se/
Postat av: Anna

När kommer du hem sanny? Vill veta :)

2009-12-07 @ 21:16:10
URL: http://maggiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0