I landsproblem!

Ojoj, vilket problem jag star infor... Jag har letat som en tok efter en nyarsklanning (inte for att nyar ar planerat, men om det skulle bli, haha) och nu har den med stort D hittats. Perfekt.
MEN den kostar lika mkt som jag kommer fa ut i lon imorgon, tror jag. Pa tok for mycket. Samtidigt kanns det pa nagot satt vart det.
Vad tror ni? Nu gor jag vad jag kan for att spara in pa annat satt. Befinner mig pa Apple Stores butik och snyltar pa gratisinternet. Snart ska jag fortsatta min julshopping. Sen mota upp Marie (och Joanna?) och ata pa Wagamama eller hemma med rattan.
Puss

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh jag önskar också att jag hade råd med en nyårsklänning! Jag ser fram emot att "Sanna Claus is coming to town!"

2009-12-09 @ 17:34:15
URL: http://matildaewerfalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0