Ingen klanning, men massa pasar!

Jag alskar att komma hem med pasar. Papperspasar ska det vara. Det har jag gjort idag! En riktigt bra dag i London. Har lyckats strycka en hel rad saker fran min to-do-list. Primark for sista gangen...Och sa har jag varit pa banken, dar det stalldes till med ytterligare lite problem.

Jag maste namligen stanga mitt bankkonto. Som tur ar far jag min lon fran GAP pa fredag och kan hamta ut pengarna innan jag stanger det. Samtidigt kommer jag vara tvungen att stanga det innan jag fatt den sista lonen for de sista tre dagarna. Vilket gor att jag har jobbat obetalt! Och att morgondagen kanns vaaaaldigt onodig. Vad ska jag gora?

Har aven kopt julklappar till Matilda, Lisa, Martina och mamma. Mycket bra. Hoppas min vikt pa bagaget klarar denna lilla okning av saker...

Nu vantar jag pa Marie. Far se vad vi hittar pa.




Kommentarer
Postat av: patricja

jag tycker att du ska unna dig klänningen sanny, det är du värd. kul att du kommer hem förresten.

2009-12-09 @ 19:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0