Jag har tagit priset

Forsta pris i virrig- och distrahet... Jag markte igar, pa min fodelsedag (berattar mer om den och resten av helgen sen), att jag inte kunde checka in min biljett hem. Jag kunde heller inte lagga till nagon vaska. Fick upp konstiga felmeddelanden.

Jag ringde upp Ryanairs kundtjanst. Efter ett knackligt samtal pa min underbara engelska uppfattade jag att mitt plan redan avgatt. Den 22 november. Inte den 22 december.

Jag fick en skrattattack, men nu i efterhand ser jag mina nyarsklanningspengar rinna ivag i en ny biljett...

Positivt: Jag har bokat en ny till fredag. Nu pa fredag. Marie och jag ska aka med samma plan ch gora det hela till ett litet event. Vin pa flygplatsen osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0