Mina kara!

Igar anlande mina kara till London. Det ar trots allt nagot speciellt med familj. Vanner i ALL ara, men familj. Jag borjade saklart grata som ett litet barn nar jag kramade mamma och Lisa. Sa skont med kramar.

Igarkvall gick vi en svang i det omradet dar jag bor och at en mycket god och trevlig middag pa en italiensk restaurang vid Oxford Circus. Sen somnade vi gott. Inget rattbesok, men trang i sangen. Lisas har tog upp all plats, haha. Hastmanen.

Idag har vi varit pa Portobello Market, som var mkt battre an sist, men en liten besvikelse anda. Jag och Lilly fick med oss nagra tshirtar. Mamma laddade enerig pa ett fik :) 

Sen har vi atit en god lunch pa St Christopers place, jag har shoppat Sonia Rykel-underklader, shoppat med personalrabatt pa GAP, fikat pa Selfriges mm.

Nu vantar avlamning av saker. Ikvall en liten middag pa en pub i narheten. Jag trivs som bara den!





Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh vad mysigt det låter! Så himla skönt med sällskap! Jag ska nog också ta en sväng på stan och spana in Sonja-underkläderna :)

2009-12-06 @ 11:10:33
URL: http://matildaewerfalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0