Nedrakning

Nu ar det verkligen nedrakning som galler for mig. 2 dagar kvar i London. Det kommer bli varldens omstallning att komma hem till Soderkoping igen. Bade skont och jobbigt. Men att komma hem till jul ar anda det basta, mysfaktorn kommer vara pa topp.

Men tills dess ar det en del saker som mastebetas av:

♥ Ga till banken och ta ut lon
♥ Arbeta mitt sista jobbpass
♥ Packa och vaga. Marie och jag ska ha en pack-ochvagkvall idag
♥ Hitta den perfekta nyarsblasan
♥ Ringa Russel, fa tillbaka deposit och lamna nycklar
♥ Checka in
♥ Kolla bussar till flygplatsen (mamma och lisa hade fatt vanta i en timme och 45 minuter pa sin...men dom hann med planet)
♥ Primark en sista gang.

Bilder fran helgen kommer nar jag kommit hem.

Foresten, vet inte om jag ska fortsatta blogga...Vad tycker ni? Lite intrigitet kanske skulle vara skont. Kanns lite skumt att mellan 60 - 120 personer vet vad jag for varje dag. Men det ar val lite av grejen med blogg. PR for sig sjalv.


Just det. Igar sag jag och Marie min skjorta som jag harpa bilden hangandes pa en galje i mitt rum.Hur sag den ut? Haha. Grasvart, hangande, sliten. Precis somvi kanner oss, haha.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0