Anna-energi, Twilight och cashewnotter

Jag tog alltsa en promenad i Hyde Park efter gladje beskedet om jobbet pa GAP. Skont att fa igang dahen pa det sattet!

Sen har jag mest mys idag. Last Twilight (som jag numera inte kan ta nasan ifran!), druckit te, atit cashewnotter och pysslat lite hemma. 

Jag har aven fatt en liten glimt av Annis! Hennes tag var forsenat sa det blev varken lunch eller fika, men en liten snabbis hann vi ses. Och det ar alltid lika kul och energigivande att traffa henne. Vi klickar liksom! 

Ikvall blir det barbesok med tva London babes! Och imorgon vantar jobb, bankbesok och sa har jag ju en intervju pa Banana Republic som jag inte vet vad jag ska gora med...Vad tycker ni? Avboka eller ga? 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0