Banana Republic intervjun!

Igar nar vi drack vart vin overtalade M och J mig om att ga till Banana Republic intervjun trots att jag redan fatt jobbet pa GAP, sa imorse klockan 09:30 var jag dar. Kladd i min BR outfit och med min kamera som personal item.

Intervjun var aven denna i grupp. Forst skulle vi forsoka salja en produkt. Jag fick jobba med en kille som hette Dan och var sak var en jordglob. Det gick ratt bra. Nasta uppgift var att presentera valet av sin outfit for gruppen...inte lika bra. Men jag fick ingen kontig kommentar denna gang iaf, haha!

Jag berattade aven om att jag fatt jobbet pa GAP och dom skulle kontakta mig sa snart som mojligt...Hoppas, hoppas! Annars ar det en bra erfarenhet.

Nu kommer jag precis fran baren. Liten lunchrush, men ratt lugnt.


Jag gillar London nu. Det firade jag med att inforskaffa mig en London/England troja fran Marc Jacobs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0