Björnen sover, björnen sover

Anna är i detta läge björnen. Och hon sover. Då ska man passa sig för att röra henne. Jag gjorde precis det när jag letade efter min kamerasladd och hon blev rätt farlig direkt. Morrade något, gav mig sladden, sen tillbaka till
djupsömn. Jag hade lovat henne att väcka henne för ett tag sen, men jag vågar inte, i risk för att bli attackerad!

Så tills vidare tänkte jag ladda upp lite bilder från i fredags när vi gjorde en liten spontan utgång med Martina (som tyvärr redan har åkt tillbaka till Sverige efter en inte alt för bra start i London).


Vi började med en fika vid James Street..

 
Fortsatte hemme hos oss med lite vin och åkte vidare i en black cab (som vi trodde var svart taxi innan vi fattade att alla taxibilar är svarta, haha) till Notting Hill.


Där vi träffade Martinas gamla klasskompis och hennes tjejgäng


Drack en öl på en sport bar.


En tjej körde riktigt hårt och skålade sönder ett glas. Sen sjöng vi Britney hela vägen till....Mc Doanald´s.

Ikväll ska Anna och jag till The Marlybone och dricka en varsin cocktail. Myspys. Och Marie ska nog också med :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0