Det gifta paret smågnabbar

Anna och jag har börjat smågnabba som ett gift gammalt par, haha! Vi ger varandra små pikar och blänger lite på varandra, men det är rätt kul. Sen skrattar vi.

Nu gnabbar vi. Anna pratar i telefonen SAMTIDIGT som hon vill ha full koll på datorn (hennes bebis!). Men jag tar nu tagit den och sitter en bit bort. Duckar för alla blickar hon kastar :)

Nu ska vi SNART se på Ensam mamma! Snnnnnaaaaarrrttttt...när hon pratat klart.

OBS. detta inlägg har jag skrivit under drygt 30 min, nu är det dags för Ensam mamma snart hoppas jag!

Där sitter surpuppan och snyter sig.








Kommentarer
Postat av: Matilda

Fin hårfärg! Jag vill också vara sambo med er. Jag är inte sambo med någon och det är pisstråkigt. Puss! PS. Mina nagellack var faktiskt slut ;)

2009-11-04 @ 00:26:21
URL: http://matildaewerfalt.blogg.se/
Postat av: emelie

gnabbi gnabb gnabb. det ser ut som det är jag som sitter i sängen ju. hihi

2009-11-04 @ 02:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0