En ensamhet med positiva biverkningar?

Igar kvall pratade Anna och jag om London, om hur vi ser pa det, hur vi kanner infor det och hur vi vill att det ska vara. Efter vi hade pratat kande jag mig peppad. Jag kande mig stark. Jag vet att jag kan klara det har om jag vill.

Anna kande daremot tvartom. Som om hon inte hade viljan att reda ut det har. Det kom som en chock for mig imorse nar hon berattade att hon vill aka hem. Samtidigt har vi inte haft samma installning.

Jag kanner inte att jag ar fardig med London. Jag har sa mycket mer jag vill gora och sa mycket mer att ge. Klart att man overvager mojligheten att aka hem nar det blir sa patagligt som idag, men varfor skulle jag?

Jag har sagt upp mig fran mitt jobb. Sagt upp en lagenhet pa Stureplan. Startat om. Sa varfor? Hemma finns ALLTID kvar. Det ar nu man ska vara pa platser som inte ar hemma. Jag ar inte ens tjugo ar! Inget att forlora pa att forsoka lite till.

Nu ska jag ge mig fan pa att jag klarar det har sjalv. Trots att det hade varit kul att ha Anna med sig. Vi har haft en sjuk tid i London. Det har hant saker som man aldrig kunde tanka sig, manniskor man aldrig skulle mott. Vi startade det har tillsammans, min uppgift blir att ro i land det sjalv.

Hall tummarna, nu kor vi!!

/Sanna


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kör hårt sanna, that's the spirit!

2009-11-12 @ 19:52:16
URL: http://messer.blogg.se/
Postat av: Matilda

Du är så jävla stark och du är den bästa jag vet i hela hela världen! Se nu till att vara Loud in London! <3

2009-11-12 @ 20:36:06
URL: http://matildaewerfalt.blogg.se/
Postat av: s

jag tror du kommer klara det galant! :)

2009-11-12 @ 23:26:38
URL: http://varaivarberg.blogg.se/
Postat av: vickan

bra gjort sanna, kör bara :)

2009-11-13 @ 18:17:21
Postat av: Anni

Vad är de jag alltid säger Sanna, Du är så himla stark och beundransvärd! Du kommer gå långt! <3

2009-11-21 @ 00:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0