En hektiskt kväll på Union

Går hade jag en hektisk kväll, minst sagt! När jag kom till baren fick jag veta att jag skulle ha hand om the floor själv. Eftersom det var fredag var det väldigt mycket att göra. Jag sprang mellan borden, men brickor, mat, glas och askkoppar. Full engelsmän som dansade porrdans, mannen med tändaren, en spya och krossade glad var bara några av sakerna jag fick uppleva.

När det lugnat ner sig lite fick jag komma in bakom baren. Om någon är sugen kan jag numera göra Gin & Tonic, drinkar, hälla upp öl och vin. Kul faktiskt. Det är så mysig stämmning att man känner sig välkommen och får precis lagom mycket ansvar. 

När klockan var halv ett stängde vi och halv två var jag hemma. Mina ben har aldrig varit så trötta. Kändes som jag hade växtvärk fast är alldeles för gammal.

Sen var det bara att ställa klockan på tidigt igen för intervju, berättar mer om den sen!

Nu ska Anna och jag äta vår sista lunch tillsammans..buhu. 

Ikväll blir det finmiddag med Joanna och Marie, myspys!

Såhär gråttrött var jag imorse...


Såhär trött var jag imorse..


Och såhär tuff var jag igår...


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag använde din ostkake bild imin blogg om det var OK hitta den genom sökning i google

2009-11-14 @ 17:45:35
URL: http://knappens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0