Fortsattning...

...annu fler bilder pa vad vi har haft for oss de senaste dagarn!


Vi akte till Portobello Market i lordags formiddag


Kollade pa fina hus.



Det var sjukt mycket folk!



Och MASSA smycken


Vi at crepes med nutella och jordgubbar, mums!


Sen hade vi lordagsmys


Spelade kort


Kom pa att det var halloween nar dessa stod utanfor var dorr. Dom fick en pase julskom fran ikea :)


Lodagsmiddagen


Var egan Gordon Ramsey - Stefan



Han lagade mat till fyra hungriga tjejer. Anna & Marie


Joanna och jag


Sen akte Anna och jag till Old street


Partypose



Jam


Andersson och Prahl


Anna och Sussie



En liten glimt av mitt nya blonda har, sa skont att inte kanna sig som en rattunge langre!


Sjuklingen Anniii gav en liten glimt av hennes nya, snygga harfarg!



Jag vildade lite och kollade in i var nya stora spegel som vi rakade ta fram ett rum...haha

Nu ska jag hitta receptet till pannkakor som jag tankte laga till oss ikvall!

Kram Sanna


Kommentarer
Postat av: emelie

plutten. jag har också brunare hår nu :) mihi, trivs du? mitt blev lite för mörkt

2009-11-02 @ 19:30:23
Postat av: Jessica

oh vad fint håret blev:)Snyggt!

2009-11-03 @ 09:48:31
Postat av: vicky

Åh ,är du brunett! Snyyyggt! ;D

2009-11-03 @ 19:57:22
URL: http://vickyfyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0