Gardagen!

Igar var det en hektisk dag. Tio timmar jobb pa schemat. Borjade pa GAP med en intruduktion i fyra timmar. Dar samlades alla som gatt vidare fran forsta intervjuerna. Vi var tre kvar fran var grupp pa femton sa jag var nojd :) Allt gick bra. Vi gick igenom dress code, regler, rabatter (sjuka rabatter pa klderna for anstallda!!), skrev kontarakt mm.

Sen, nar allt var klart och en rundvandring aterstod kom det fram en man till mig och fragade om han kunde fa nagra ord. Visst. Da fragade han om jag skulle jobba over jul. Ne, det ska jag inte, hade meddelat det i intervjun. Da uppstod en min jag inte gillade. Det ar en anstallning over jul detta galler (med stor chans till forlangt) och det maste blivit en "miss" fran deras sida sa han.

Dom skulle aterkomma till mig igar, men ingen ringde. Jag har ett kontrakt (men en veckas uppsagning) och har tider for nasta vecka. Sa, ska jag bara ga dit? Eller ska jag kolla med den igen?

Sa javla typiskt. Men vi far se hur det loser sig. Baren (min andra familj) har erbjudigt mig massa tider nasta vecka sa det loser sig alltid, men surt iaf...

Sahar blev mitt rum efter stadningen!



INGA RATTOR SKA HIT MER!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0