Hemma igen

Nu är jag hemma igen efter att ha blivit inringd på baren. Kul att dom visar intresse!

Jag trodde att jag bara skulle plocka glas och ha ansvar för the floor, men när jag kom dit var det väldigt lugnt och jag fick stå bakom baren den största delen av tiden! Har hällt upp massa öl, blandat lite drinkar och lärt mig kassan lite grann!

Det visade sig också att Union ingår i en barkedja på 25 barer runt om i London och att både Anna och jag får möjlighet att jobba på fler av dem om vi vill ha fler tider och är duktiga. KUL!

Nu ska vi snart sova. Dricka lite te. Imorgon ska jag på intervju vid 11...och sen jobba på lunchen. Önska mig lycka till på intervjun!

/ Sannypanny


Skål på den!

 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vilket flyt ni verkar ha! kul! lycka till på intervjun nu

2009-11-06 @ 10:08:14
URL: http://matildaewerfalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0