Hjartattack!

Gud, jag trodde precis att Robert Pattingson stod i mitt skabbiga datacafe! Men det var saklart for bra for att vara sant...Nu sitter jag har med bultande hjarta och kanner mig besviken ovh dum.

Fotterna bultar ocksa efter varldens trakigaste arbetsdag i Gift Land. Helvete. Jag blev sa uttrakad och trott att jag lutade mig lite grann mot en bank. Da kom en kollega och berattade om alla overvakningskameror och att det formodligen hade kallats dit en kille som bevakade mig.

Och mycket riktigt stod en kille och pratade i mobil och BEVAKADE mig. Efter det vek jag om alla trojor och flyttade alla galjar 3000 ggr. Vilken hjarnstimulans!


Kommentarer
Postat av: Anna

What??? Vilken arbetsmoral du måste få, haha.

2009-11-30 @ 23:08:19
URL: http://maggiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0