Hyde park

Sanna och jag tog den har torsdagen till att va nyttiga, och gick en langpromenad genom Hyde park. Dock springer det hundar losa som sanna ar lite radd for, och ekorrarna typ attackerar bara de ser en manniska, men vi klarade oss helskinnade genom parken :)
Sen ringde puben till Sanna och ville att hon skulle jobba ikvall nar vi var pa svenska kyrkan. Sa nu ar jag sjalv (igen) Tycker inte om att vara sjalv, ar inte riktigt van nar man spenderar 24 timmar av dygnet med en annan manniska.
Men men, ska hem snart och fortsatta jobbsokningen!

SAKNAR DIG MEMME! Kom hit? <3

/Kramar Anna

 



Kommentarer
Postat av: emelie

plutten jag vill, jag vill. ska se om jag kan få ett bidrag av mina pärisar, mihi! saknar ihjääl mig efter dig. och i dag blir det ännu en kväll på Munken utan dig, buhu

2009-11-05 @ 19:28:36
Postat av: Emma - Foto m.m.

Såå mysig park!!

2009-11-06 @ 11:45:13
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0