I valet och kvalet...

Jag har ju, som jag tjatat om i flera dagar nu, jobb pa GAP. Nar jag var pa intervjun fragade dom om tillganglighet over jul. Jag klackte da ur mig att jag skulle vara hemma fran 22:e och fem dagar framat, men med lite narmare eftertanke har jag kommit fram till att det skulle vara skont med nagra dagar (och kanske till och med nyar) hemma i Svedala...

Det gillade INTE min arbetagivare. Sa, hur gor jag. Later dom saga upp mig och valjer att vara hemma till borjan av januari. Aker tillbaka och borjar soka nya jobb?

Eller aker tillbaka till London redan 27:e?

Hm, jag har fortfarande inte bestamt mig och ska prata med min mangager idag...


Kommentarer
Postat av: Linda

Hur bra trivs du pa ditt nuvarande jobb?



OM du trivs supersuperbra sa tycker jag du skall aka tillbaka den 27, annars sa fuck them... det ar trots att GAP som gor storsta forlusten om du slutar :) och det kommer ALLTID finnas jobb i retail sa du bor inte ha nagra problem att hitta ett nytt lika bra jobb nar du kommer tillbaka!



x L

2009-11-25 @ 13:55:39
URL: http://legallysophie.wordpress.com
Postat av: amanda

Jättekul att läsa om ert och numer ditt liv i London! Vi kanske ses på stan nåndag! :)

2009-11-25 @ 14:29:14
URL: http://tantjavel.blogg.se/
Postat av: Anna

Sånt är jobbigt. Min första jul här flög jag hem sent den 23:e och tillbaka eftermiddagen den 25:e. Mindre roligt var det men...!

2009-11-25 @ 18:17:32
URL: http://annzah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0