Ibland vet man inte efter vad man langtar...

Jag har borjat ha helt sjuka drommar. I natt slog alla rekord. Vet inte var det kommer ifran, men jag antar att man tanker mer nar man ar har sjalv och sa massa nya intryck fran jobbet saklart!

Jag langtar sa himla mycket efter mamma och Lisa som kommer den fjarde. Det ska bli sa mysigt att jag knappt kan barga mig! Och sa langtar jag ihjal mig efter jul hemma hos pappa. Mysa med Kilten. Julmat hos mamma. Ahh! Jag borjade nastan grata igarkvall nar mamma ringde och sa att dom skulle dricka glogg.

Anda tror jag inte att denna langtan betyder att jag vill hem. For nar jag tanker pa allt som hander har blir jag upprymd ocksa. Men det ska bli skont att fa komma hem i jul och kanna efter. Visst kommer allt kannas perfekt i julmysSverige, men man kanske far en bild i alla fall...

Och sa kollade jag pa lite Kefalonia bilder fran i somras. Moster, syster och mamma. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0