Inte White, kanske V, intervju på GAP

Idag har det fullkommligt spöregnat! Jag är fortfarande iskall om fötterna efter en jobbsökar dag. Men min nya tröja från Marc by Marc Jacobs (så fick jag med det också, haha) värmde lite grann iaf :)

Först gick jag till St Christophers place som är ett litet torg. Där finns en liten inredningsaffär som sökte part time. Jag var inne och lämnade mitt CV till en jättegullig gamal dam som ägde butiken. Hon skulle ringa när dom sett över behovet. Jag håller tummarna då jag mer än gärna myser i deras lilla söta butik.

Därefter fick jag en intervju bokad tills imorgon på GAP. Klockan 11 imorgon ska jag infinna mig där för en intervju på en och en halvtimme med casual clothes...

Jag fick även besked från The White Company om att jag inte fått jobbet. Inte direkt oväntat.

Jag lämnade även CV:n på Banana Republic, en söt sko affär, Esprit, The Body Shop och några andra. Nu är det bara att vänta och hålla tummarna inför imorgon.

Ikväll ska jag iväg och jobba på Union. Kul!

Har precis pratat med min bästa bästa syster. Oj vad jag saknar henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0