Jag ar ju inte den som ar den :)

Skickade precis ivag ett sms till Marie och Joanna angaende fredagsvin. Fick snabba och positiva respons fran bada. Marie "Jag ar ju inte den som ar den"...

Sa, efter min hejda-shott (mkt sant pa baren. Igar fick managern saga at gasterna att sluta bjuda oss...) sitter jag nu pa datahelvetescafeet och ska snart hem for lite fredagsvin.

Jag kom ocksa till en mycket viktig insikt idag pa jobbet. Jag passar INTE bakom baren. Mycket, mycket, mycket battre framfor. Med en drink i handen!

Imorgon blir det GAP mellan 10-19, sen ar det partyparty med girlsen!

Min busstur igar...

Selfriges



Mitt jobb - GAP



Oxford circus




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0