Jogging och blogging

Kanns som jag suttit i det har oinspererade internetcafet hela dagen. Samt stadat lite. Och sa kom jag, mot alla odds, ut pa en liten joggingtur i hyde Park. Jag kan ju inte pasta att det var latta ben som joggade runt bland faglar och ekorrar, snarare tvartom... Men nu ar det gjort!

Har aven varit pa GAP for att forsoka fa klarhet i vad som hander med min anstallning. Fick prata med nagra helt andra idag, men det slutade iaf med att dom sa att jag skulle komma pa mandag for mitt forsta shift. Bra!

Vantar pa Marie och Emma nu. Ska handla lite mat infor kvallens middag och vin. Sen kommer Jo ocksa! Mysmysmys!

Imorgon vantar andra festligheter...

I tisdags firade vi mitt Gap jobb pa Duke of Wellington.

Mysig engelsk bar!


Runt ansikte och rott vin.

 
Min lilla London familj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0