Julhetsen ar i fullgang

Jag tycker att julen borjat komma tidigare varje ar i Sverige, men har ar det kaossjuktmycketjul redan! For flera veckor sedan sattes det upp Christmas Carol lampor over hela Oxford street, det ar julmarknad i kyrkan hela veckan, Harrods julskyltade nar vi kom till London i oktober och ikvall ska vi pa denna julmarknad.

Jag har hort talas om sno, barnkorer och riktigt mysig stamning. Att den halls pa stans (vad jag vet ansalange)mysigaste gata gor det ju inte samre, wei!

Just det, jag har blivit erbjuden lite tider pa en annan bar infor helgen...men jag vet inte om jag ar sa pigg pa att ta mig hem runt 3 en lordagkvall sjalv...


bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0