Konsten att fira!

Ikvall ska vi fira mitt nya jobb med liten vin/ol pa en mysig bar i England anda! Wei!

Nu ska jag ge mig ut en svang i Hyde Park. Har en extrem traningsvark sedan gardagens avancerade step! Marie och jag har bada steppat och trodde inte det skulle bli nagon match (trots att instruktoren fragade och papekade flera ganger att det var en avancerad klass...) men nar det var en kvart kvar av det timmeslanga passet - utan uppvarming - var vi tyugna att bryta, harregud!

Men traningsvarken ska inte stoppa mig. Dessutom ar det sol. Klockan tva ska jag traffa min bona AnnaPanna! Vilken underbar dag!

OCH sa vill jag ge varldens storsta grattis till min basta van som fyller 20 idag. Jag saknar min Kiltis!


Forra veckan nar vi var pa The Marlybone


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-11-17 @ 13:09:38
Postat av: Anna

Fira massa nu :)

Jag har också fått jobb, dom ringde från labbet igår och ville att jag skulle börja jobba på centrallabbet inne i stan! Värsta flytet när jag kom hem, hihi. Så snart ska jag kolla lägenheter :) Puss!

2009-11-17 @ 13:45:57
URL: http://maggiee.blogg.se/
Postat av: Matilda

Åhh så himla kul med jobbet! :) Jag känner att jag bli löjligt stolt över dig jag också! Tack så mycket för dina fina gratulationer sötaste vännen!

2009-11-17 @ 15:18:36
URL: http://matildaewerfalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0