Lever billigt

Just nu lever jag valdigt billigt! Detta pa grund av fransmannen som jobbar pa Pret. Han har stngt nu flera dagar i rad vilket resulterar i MASSA sandwichar och baguetter, youghurtar och varma wraps. Och croissanter. Borjar faktiskt trottna lite smatt, men efter frukost med biffen som hade atit 7 wraps sen igar kande jag att en dag till i mackorgie inte var sa farligt!

Igar var jag alltsa pa jobbet igen. Kul. Jag fick utbildning i kassan och fick vara i fronten. Hade varldens julkansla pa morgonen nar jag gick forbi Selfriges julskyltning och det holl pa att bli ljust. Men nar jag val kom till jobbet var det Singel ladies pa hogsta vaolym och tre manliga kollegor dansade for fulla muggar, haha!

Ringde aven fran baren igar och fragade om jag kunde hoppa in, men jag kan ju inte jobba dygnet runt sa tackade nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0