Lordag

Gardagens middag andrades till ost och vin kvall - inte mig emot! Jattemysigt. Massa tjejprat, vin och ost. Sen somnade jag gott och har inte (vad jag vet) haft nagra fler besok av mitt husdjur...

Idag har jag tagit det valdigt lungt. Atit choklad i sangen, last Twiligt och malat naglarna.

Har aven varit pa GAP for att inforskaffa mig min outfirt. Alla som jobbar dar maste vara kladda i GAP. Men det ar skaapliga rabatter! 60 %. Sa idag har jag "tvingats" handla ett par jeans och lite trojor.

Har aven gejort det varsta tankbara en lordag. Gatt in pa Primark. Strumpbyxor gar inte att fa billigare. Trangde mig ratt grovt i kon sa det blev inte sa farligt trots allt...

Nu ska jag hem och gora mig iordning for en festkvall. Ska traffa Siri vid Piccadilly vad 7. Sen vidare till Kensington och sen blir det nog utgang. KUL!

Nu ska jag hem. Har kopt en bit rokt lax (jag vet, later hur konstigt som helst) som jag varit sugen pa i flera dagar nu. Mmm.

Grattis till min basta pappa ocksa som fyller ar!







Kommentarer
Postat av: Anna

Vad mysigt ni verkar ha det :) Jag börjar också jobba imorn! puss

2009-11-22 @ 15:33:00
URL: http://maggiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0