Lustig lordag och skon sondag!

Gardagen blev...inte rikigt som jag tankt mig. Motte upp gulliga Siri pa Piccadilly. Vi gjorde iordning oss och akte till Glocester Road for att mota upp de andra. Sen till ett Hostel med cocktailkvall i Kensington. Jattekul att traffa lite nytt folk, men kanske inte rikgit min grej :)

Idag har vi haft en skon sondag. Sov lange. Last Twilight, last lite svenska tidningar, varit pa julmarknad med sjukt mkt folk (bilder kommer) i svenska kyrkan och tagit ett glas sondagsvin med Joanna och hennes kompis Cicci pa en mysig bar.

Nu ska jag hem till J och M for lite soppa, toast, te och marmelad. Vilken lyxig sondag!

Imorgon borjar jag pa GAP. Klockan tio!


Kommentarer
Postat av: Jenny

åååh! gumman gud va kul! :) ska du komma hem alltså?? Va kul!!! Hoppas de blir så!!

2009-11-27 @ 15:42:57
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0