Mandag

Igar gick jag och la mig sjalv och imorse vaknade jag upp sjalv. Nu ar jag sjukt instalt pa att det har ska bli bra sa jag deppar inte for det. Forsoker istallet fokusera och planera upp dagarna pa basta satt!

Mandag
♥ Handla
♥ Ga till kyrkan och dricka kaffe
♥ Checka Banana Republics sortiment (eller imorgon)
♥ Gora lunch
♥ Trana med J & M (vi hittade ett gym igar som har prova pa dag idag, perfekt!)

Min kamera staller upp i de svara stunderna och valde att vakna till liv imorse, tack kara du!

Imorgon ska jag traffa Anna Hansson! JAAAA, min favvo!


Vit sjorta fran H&M trend, kjol Monki, strumpbyxor Primark, Stovlar (NYA!) Topshop, skinnjacka Rock-n Blue, armband (NYTT!) Marc by Marc Jacobs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0