"Maybe for a lady around forty..."

Lördagar i London är mysiga. Kanske inte alltid på Oxford street där man redan känner av julpulsen, men stämmningen!

Dagen började alltså med intervju på Gap. Ganska sjuk faktiskt, något som aldrig skulle hända på en intervju i Sverige. När jag kom dit var det femton andra och jag runt ett stort bord. Till att börja med fick vi gå ut i butiken och plocka ihop en outfit som skulle passa för ett home party. Not to dressed, not underdressed och för 125 pund max.

Jag fick ihop en söt outfit med svart klänning och lila strumpbyor, ballerinaskor med rosett och en liten kofta. När jag presenterade det för gruppen fick jag kommentaren "maybe for a lady around forty" av managern. Jaha...så var det med min personliga stil, klär mig som en tant, haha! Sen fick jag ha en personlig intervju och en presentation av mig själv för gruppen. Herregud vad serriöst! OCH i slutet av allt berättar dom att det här at för julpersonal. Jag tänker ju INTE stanna här själv över jul så det kommer förmodligen skita sig. Men det händer andra saker...

Dom ringde från Banana Republic imorse och jag ska ha en intervju där på onsdag! Ihhh!

Resten av dagen har jag och Anna spenderat på stan. Jag kommer sakna henne så mkt. Jag har intalat mig att det blir bra i alla fall, men usch vad tomt det kommer bli utan vårt flamsande. Vi har haft det så kul, trots motigheter.

Nu väntar matlagning med Marie och Joanna. Lite vin, efterrätt och god mat!

Ha en fin lördagskväll!

/ Sanna






Kommentarer
Postat av: Anna

Jaa, vad jag kommer sakna dig! Att vi har flamsat och haft kul är bara förorden på vår londondvistelse tillsammans :) Håller tummarna för banana republic!

2009-11-15 @ 18:15:43
URL: http://maggiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0