Min mysiga helg!

Min helg har varit sa himla mysig. Precis som man vill ha det forsta advent!

I lordags blev det andrade planer. Istallet for utekvall blev det en mysig kvall med lussekattsbak (Joanna och jag agnade oss mer at vindrickande...) och Ben & Jerrys hemma hos Annette med Cicci.
Efter tjejerna hade stretchat (haha!) klart slogs vi om en taxi i sporegnet och kom tillslut hem :)

I gar var vi pa forsta adventsmassa i svenska kyrkan. Mysmys! Sen kaffe. Vi gick till svenskpuben och drack ett glas vin. Sen till svenskaffaren och kopte glogg och pepparkakor. Vidare till en annan pub dar vi at lite hamburgare och myste. Kollade lite snabbt pa stan.

Nar Joannas mammi ringde pa sondagskvallen och berattade att dom skulle ata pepparkakor, mogelost och dricka glogg kande vi oss inte alls gratfardig som vi skulle kunnat. Istallet krop vi upp med samma sak och kollade pa svensk komedi i form av Varannan vecka. 

Kankse borde jag stanna i London?? Jag ar ett velmonster!!!!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag råder dig att komma hem istället :)

2009-12-01 @ 08:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0