Min sracknatt.

Igar nar jag kom hem fran baren trodde jag att jag skulle stupa i sang. 10 timmars arbetsdag ar inte att leka med...men nagot holl mig fran somnen.

Jag hade precis slackt nar jag horde ett passel. Konstigt tankte jag. Funderade pa att satta in oronpropparna, men sa horde jag det igen. Prassel, prassel. Tande lampan. Inget konstigt. Slacker. Prassel, prassel. Slangde en sko mot hornet i rummet dar prasslet kom ifran. Inget hander. Tander lampan.

Sen slacker jag igen. Da borjar prasslet for tredje gangen. Jag satter pa mig glasogonen i morkter. Lyser med mobilen mot hornet och dar ar den! EN MUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I MITT RUM, DAR JAG SOVER!!!!!!!!!!!!

Jag trodde seriost att jag skulle do. Jag skrek som ett litet barn som vaknat fran en mardrom och vackte hela lagenheten. Biffen och c/o kom in och fragade vad som hant. Jag har aldrig haft san gashud och hjartklappning!! Killarna (som forovrigt var hoga som hus och tyckte det var superkul...) hjalte mig transportera bort allt lockbete for musen och lugnade ner mig.

Jag har inte fattat att vi befinner oss i England och speciellt London och har forvarat havregryn PA GOLVET...

Nu har jag storstadat mitt rum, dammsugit som en galning och spayat med Ajax i alla tankbara utrymen musen skulle kunnat komma ifran. Och sa har jag en handduk i springan mellan bardumsdorren och rummet nar jag sover.

HELVETEHELVETEHELVETE!!


Har kommer tankbara in- och utgangar for acklet:

Ett hal undet handfatet...Mycket misstankt. Dar in sprayade jag med x antal doser av Ajax.


Ett hal bakom toaletten. Ocksa mycket orovackande. Den fick ocksa en spraydusch!


Ventil uppe pa fonstret. Inte lika troligt...men jag ska se upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0