Nu har det lagt sig!

Det känns som det mesta har lagt sig nu. Vi vet vad som ska hända och både Anna och jag känner oss trygga med våra beslut. Skönt!

Anna åker hem med morgon planet på söndag och jag ska stanna här. Imorgon väntar en ny dag. Jag känner mig peppad inför den. Jag ska jobba på Union på kvällen och på dagen har jag tänkt att jag ska lämna CV:n. Jag ska även få svar från inredningsbutiken som jag hade en intervju på förra veckan. Men med tankte på svårighetsgraden på den förväntar jag mig inte för mycket...

Idag har jag kontaktat några av alla människor vi har mött sen vi kom hit. Jag har pratat med en tjej som kanske kan vara intresserad av att flytta in här, alternativt om jag kan flytta till dem. Har även pratat med några andra tjejer vi träffat och med killarna vi umgicks med mest i början.

Löser det sig inte för mig kan jag ju alltid komma hem. Bli inte förvånade om ni ser mig på Hugo i december, men hoppas att ni inte gör det :)

/ Sanna






Kommentarer
Postat av: patricja

vad skönt att allt lagt sig. Anny, ska bli kul att se dig igen. Sanna, du kommer klara det här, du är bäst. Jag vill komma och hälsa på ju, så hoppas att du blir kvar. jag tror ni har varit inne på denna sida, men ifall inte, så skickar jag en länk. http://www.gumtree.com/. Fuffe hade nytta av den när de sökte jobb och boende. puss på er tjejer!

2009-11-12 @ 22:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0