Rugg!

Idag ar en san dag nar man helst skulle vilja vara hemma. Hemma i sin sang, eller i soffan. Hemma i Sverige. Men en film pa TV:n. En kopp varm choklad och en ostmacka (precis som mormor). Men da far man uppmaningen "Iii spii" avRolf, haha.

Jag har precis varit och lamnat in tvatten pa vart tvatteri och vantar nu pa varmtummlade klader. Och sa vantar jag pa Anna. Jag saknar Anna. Och Matilda. Och Lisa. Och mamma. Speciellt nar det regnar.

Jag ska hora med Anna om hon har lust att varma upp oss med en varsin cocktal ikvall. Eller med lite tidningar och kaffe pa kyrkan. Hoppas hon nappar. Jag tror det.

Just det, min kamera vaknade till livigarkvall efter en tids koma, tack. Hoppas den bestamt sig for att vara med ett tag nu!

Kram Sanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0