Sista Anna-inlägget

Sitter med öppet fönster här i vårt lilla rum i London och lyssnar på storstadslivet där utanför. Känns lite vemodigt att lämna den här bloggen, här finns ju ändå alla London-minnen, både allt bra och det lite sämre som har hänt oss.
Dock känner jag mig fortfarande helt trygg i det beslut som jag har tagit. Just staden London visade sig inte vara min grej och jag har gett det så många chanser jag kunnat stå för. Så nu ska jag packa väskorna. På söndag är jag hemma igen, och vi får helt enkelt se vart det bär av härnäst för mig. Livet och äventyren slutar inte här, jag har massor framför mig som jag längtar efter att få uppleva.
Jag ser London som en erfarenhet, och trots att det gått ganska kort tid så tänker jag på det som en erfarenhet för livet. Och alla dessa erfarenheter gör att man blir trygg med sig själv, hittar sin egen person. Och jag har växt lite till genom den tiden jag tillbringat här.

Hoppas ni som känner mig fortsätter att läsa min gamla blogg, ni vet i så fall adressen. Börjar skriva där snart igen!

Kramar/Anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0