Sjukstuga!

Det ar underbart vader i London idag. Ganska kallt, men klarbla himmel och friskt pa nagot satt!

Anna mar inte alls bra. Hostan har overgatt till forkylning och feber. Hon gick precis tillbaka till lagenheten och ska forsoka vila upp sig. Mycket battre att ta nagra dagar nar man forsoker bli frisk istallet for att motarbeta och lata det bli samre.

Jag ska ga en liten promenad i Hyde Park nu. Sen ska jag forsoka hitta till Marc Jakobs butiken. Vi har aven sokt lite jobb online idag och vantar pa samtal fran baren (dar vi bada har provjobbat och far veta hur det gick idag).
Sen ska jag hem och laga lite mat till sjukisen.

Just det, jag har tappat bort min kamerasladd, av den anledningen inga bilder. Ska forsoka fa tag pa en ny. Da ska ni fa se Annas bruna fina har och mitt blonda. Jag var hos frisoren i tre (!) timmar igar. Och jag klippte mig inte ens. Men bra blev det iaf.

Kram Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0