Sladden ar funnen!

Anna hade "rakat" lagga min kamera sladd i en liten vaska som hon "rakade" forvaran bakom sin sang, haha! Men hon dromde visst om var den lag och hittade den direkt. Jag har varit hemma hos sjuklingen nu och lagat lite lunch till oss. Kopte lite mandariner ocksa och ska kopa en till tidning till henne (och mig!).

Ingen av oss har hort ngt fran baren an...men vi far se!

Nu kommer alla bilder!


Vi bestamde oss for IKEA en dag nar vi var deppiga, men hittade inte riktigt vagen ute i fororten...


Tillslut kom vi fram, vilken lycka!


En mycket marklig ingang...



Och vallldigt mycket och goda kottbullar!


En vanlig dag. Converse pa. CV:n i hogsta hugg.


Som jag har skrattat till den har bilden, kolla Annas fot, haha!


Tre danska tjejerna vi traffade pa coktail kvallen.


Nanna & Sanna



Nanna, Anna och Sanna, haha!

/ Sanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0