Söndagsmys!

Vaknade upp till sol idag, vilket genast gjorde min första dag ensam mycket bättre. Joanna, Marie och jag startade upp dagen med en powerwalk i Hyde park. Verkligen en bra start på dagen! Därefter tog Marie och jag en sväng på stan. Jag shoppade en kofta, leggings och en undertröja (som jag ska använda i mitt nya aktiva liv...). Sen mötter vi upp Joanna och åt en mysig lunch på Marlybone High Street. Nu har vi precis avslutat filmmys; Twilight och smågodis. En bra söndag med lugna takter! Jag fick även ett samtal från Banana Republic om att jag ska ta med mig en personal item till intervjun "for fun" och även klä mig i Banana Republic style... Så imorgon är mitt mission att checka deras sortiment! Hoppas ni har haft en bra söndag! Just det, kameran är död IGEN!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Gulle! Vad rolig och mysig söndag tkr jag :) Kul att du fick kolla på lite film också (sitter framför tvn här hemma hela tiden, stillar min tv-abstinens)

2009-11-16 @ 11:54:34
URL: http://maggiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0