Spöregn och bryggkaffe

Det verkligen spöregnar ute! Mitt paraply är nästan sönderslaget av allt regn. Men jag lyckades i alla fall ta mig till svenska kyrkan där jag nu sitter och avnjuter en kopp bryggkaffe. Hade glömt att det är någon slags kyrkans barntimme på tisdagar och vimlar av barn, men det är mysigt ändå...

Anna är fortfarande sjuk. Hennes feber verkar bättre, men hon har väldigt ont i halsen och är liksom trott i kroppen.  Hoppas att det är bättre till imorgon!

Ingen av oss fick något svar ifrån baren. Ganska konstigt att man inte ens får ett nej. Och båda tyckte att det hade gått bra...Får ta nya tag, igen!

Snart ska jag möta upp Anneli vid Liverpool street. Anneli är vår privata tampongleverantör, haha! Hoppas vi hinner med en fika innan hennes plan går!

Sen ska jag hem till flaten igen. Njuta av vår rena toalett (som jag städade imorse :) ) och laga pannakakor då vi inte tog tag i det igår.

Kram Sannie


Kommentarer
Postat av: patricja

så kul att läsa om erat äventyr, jag beundrar er verkligen. Jobben kommer så småningom ska ni se. Anny, hoppas att du kryar på dig också. pöss

2009-11-03 @ 14:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0