Swine flu...

Jag borjar bli sjukt orolig over swine flu. Inte alls for att jag kant nagra symptom (peppar, peppar), men for att jag inte ar vaccinerad och befinner mig i London. Det enda jag har som skydd ar en liten, liten flaska med anit bakteriellt spray som jag missbrukar i hopp om att doda de bacciller som skulle kunna stalla till det...

Men det racker val inte? Ar alla i Sverige vaccinerade nu? Vet ngt hur man pa enkalst mojliga satt kan fa vaccin i London? Jag vill inte do (eller bli sjuk!)!

Help!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Alltså den där satans svinisen alltså, jag är ännu inte vaccinerad och är tveksam mot vaccinet också. Jag får ångest fast jag har valmöjligheten så jag kan tänka mig hur du känner;P



Gällande var jag befinner mig så är jag hemma i Gusum och krattar löv för tillfället. extraknäcker lite med andra ord, annars är jag jobbsökande. Som alla andra känns det som! Åkte en sväng till tillbaka till Turkiet också, så jag har varit där sammanlagt fem månader i år så det är ju inte så konstigt om vi inte setts! ;) Men det vore kul att ses sen när du kommer hem, men det gör vi säkert i Hugovimmlet i mellandagarna om inte annat! :D Take care!

2009-11-17 @ 19:13:50
URL: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0