Till

Idag har jag varit behind the tills HELA dagen. Fran 10-19. Det har varit ko som man inte kunnat se slutet pa fran klockan 11 till 18. Jag ar slut i huvudet, fotterna, ryggen, ogonen, munnen...Men det gick faktiskt over forvantan. Bara 45 p diff nar jag lamnade in min kassa i kallaren. Bra!

Om en vecka kommer mamma och Lisa vara har och lordags mysa med mig! Jag har en hel rad pa saker vi ska gora. Dessutom ar oxford street avstang fran trafik (inte for att det ror sig mkt nu i alla fall).

Men nu ar det lordag. Joanna kommer fran skolan snart och vi ska fixa iordning oss lite for kvallen som ska spenderas hos Anette och forhoppningsvis vidare ut!

Ha en bra lordagskvall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0