Torsdag

Det börjar bli riktigt kallt i London nu. Massa löv  i hela Hyde Park och tjocka halsdukar behövs! Anna och jag startade dagen med att tvätta och gå en promenad, nu är vi på kyrkan.

Igår hade vi en mysig kväll. Inte lika mycket folk på The Marlybone som sist, men mysigt! Vi hann även med ett Mc Doanalds besök innan det var läggdags... Och vilken natt. Är våra nya flatmates inte höga så är dom fulla, dunkar i dörrar, glömmer stänga av vattnet, plingar på mitt i natten...Verkligen JÄTTE irriterande!

Jag är lite spänd inför min intervju på The White Company imorgon. Det är en kättesöt lite inredningsaffär som ligger på Marlybone High Street. Håller tummarna. Vi fick även lite jobbtider igår och jag ska dit under lunchrushen imorgo, kul!

Sen blir det en mysig helg!

PS. Min bebis, min kamera bebis har gått sönder! Jag fattar inte hur det kunde gå till?! Den fungerade felfritt igår...men det ska vara någon sorts världsgaranti på Canon (någon som vet?) så jag hoppas på att kunna få ny på garantin...Tills dess får Anna agera kameraman.

/ Sanna


Såhär sur, gånger 10000 var jag och Anna inatt när vi gång på gång väcktes...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0