Vrakningsbrevet...

Igar morse kom Marie instormandes pa internet cafet dar jag satt och berattade att vi fatt ett vrakningbrev. Och mycket riktigt. Nar jag kom hem lag det pa koksbordet. Det hade dessutom blivit overlamnat for hand och pa brevet stod exakt tid for nar det overlamnats samt att vi hade 24 timmar pa oss att betala rakningarna. Annars skulle de komma in och ta alla saker.

Marie funderade over vad dessa "saker" innefattade och sa att det ar ju inte sa mycket att hurra for ett bord och stolar. Men om de skulle oppna upp vara dorrar (som ha hanglas, haha, det ser egentligen sjukt ut att en lagenhet har hanglas pa rumsdorrarna) och ta kladerna fick jag lite panik.

Ringde Russel. Som surprise inte svarade... Joanna fick tillslut tag pa honom och jag tror det hela har lost sig...men herregud. Hur bor vi egentligen?

Har ar vrakningsbrevet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0