When I get to Warwick avenuen...

Igar kvall nar jag kom hem fran jobbet hade Marie satt en liten lapp i min dorr. Hon fragade om jag ville folja med pa Day birger et mikkelsens utforsaljning. Jag ar ju inte den som bangar en utforsaljning markesklader sa vi dit begav vi oss imorse.

Utforsaljningen lag vid Warwick avenuen. Valdigt fin och mysigt. Jag fick med mig en jeans skjorta och en julklapp darifran. Hittade dom perfekta kangorna, men maste tanka pa baggagevikt och lamnade dom...angestladdat.

Vi avslutade var mysiga morgon med en latte. Lovely!



Husbater i en mysig liten kanal.


Utforsaljningen var belagen i deras kontor. sa himla fint lage!


Marie i solen!


Och jag blundar...

Kommentarer
Postat av: Susanna

Där har jag bott! drömställe.

2009-12-03 @ 21:44:34
URL: http://rockafellerskank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0