Danskar ar inte dumma!

Just det, glomde att beratta om gardagen!

Anna och jag beslutade oss for att ata pizza och dricka vin eftersom det var lillordag. Bra beslut! Efter en valdigt god stenugnsbakad pizza och lite vin gick vi vidare till en bar pa Marlbone High Street som vi har spanat in. Vi hade tur och hamnade dar en onsdag da det ar cocktail kvall dar da, kop tva betala for en, 6 pund for tva goda cocktails!

Vi traffade aven tre danska tjejer som vi pratade med hela kvallen, jattemysiga. Pratade killar, skor och London saklart!


Det ar mycket roliga som vantar nu trots att vi har kant oss lite deppiga. I morgon ska alltsa jag provjobba, kul! Kanner mig mer peppad nu!

Sen kommer min jobbarkompis Anneli hit hela helgen. Hon alskar London och kanner till alla coola pubar, barer och marknader kring Old Street (dar vi foresten ocka var igar och kollade lager, mysigt!). Sa det blir nog en rolig helg. Sen far Anna besok nasta helg och bast av allt har mamma och Lisa bokat biljett och kommer over min fodelsedag, langtar!

Nu ska jag aterga till facebookandet i det supervarma internetcafe som jag sitter pa...Just det, det at varmt har, valdigt. Sakert mellan 15 - 16 grader ute och det racker med troja, skont i slutet av oktober!

Nu vill jag att Anna ska ha jobbat klart, var ar du Anniii? Ja, nu ringde hon :D

/ Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0