Dom två tvillingarna

Vaknade imorse av att Sanna steg upp och gick till jobbet. Jag, den arbetslösa jäveln, låg kvar och gosade i några timmar innan jag tog mig i kragen och gick till mitt favvoställe; Svenska kyrkan. Där kollade jag jobb på internet, och lite facebook såklart. Den här gången också trodde många att jag var nån sorts receptionist, och jag fick bland annat frågor om luciabiljetter.
Sanna kom hem, dötrött, och vi åt mackor och vår favvo; scrambled eggs. Svingott.
Jaja, till det viktigaste. Jag ska få provjobba på Sannas café imorn! Fast som barista :P Ja, glömde jag säga vad lönen är?? Jo, den är 4,5 pund i timmen. Vi kommer knappt gå runt. Men vi måste ju liksom ha ett jobb, så vi satsar. Sen ska jag även få provjobba på en resturang/pub på torsdag kväll! Ska bli spännande. Sanna ska provjobba kvällen efter. Så nu lever vi ihop och jobbar ihop. Dom två svenska tvillingarna Sanna och Anna.

Hoppas alla har det bra där hemma!

Pussar/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0