Ännu en kväll på Smart Hyde Park View...

Just nu vantrivs vi med vårt boende. Russel och Andrew hade nu sagt något om att vi kunde flytta in i vårt nya rum imorgon, men det sköt inte helt oväntat upp till torsdag så vi har fått boka in två nya nätter på skabbhostelet som vi bor på nu. Det är vi två, fem skolklasser och lite konstiga gubbar...Men vi räknar ner nu!

Annars har dagen varit bra. Sanna har ska alltså provjobba på ett café imorgon klockan tre, men vi ska fortsätta leta jobb på förmiddagen!

Vi har även hunnit med en långpromenad i Hyde Park, lunch på Pret, fika och vila i svenska kyrkan, en öl med Viktor och Erik på en svensk pub och en liten middag bestående av ost, baugetter och youghurt!


Såhär äckligt bodde vi igår. Ett sexbäddarsrum! Jag fick kvällningar tills jag somnade!


Kuddarna hade kissfläckar...


Hyde Park imorse


Converse is the shit!


Höstfint!


Hyde Park


Lunch på Pret. Soppa och sandwich!


Handlade lite strumpor, handdukar och annat på BILLIGA Primark. Våra fingrar skriker SHOPPA!


Lite funderingar kring vad alla dessa mynt är värda...


Här går vi alla fyra in i vår eftermiddagsdepp. Men idag piggade vi upp oss med en eftermiddagsöl, välförtjänt!


Idag har vi flyttat till ett niobäddarsrum...tredubbla våningssängar. Hoppas jag lever imorgon och inte ramlat ner och dött...

God kväll!

Kramar från Sanna & Anna


Kommentarer
Postat av: V

Soppan ser ju inte vidare god ut alltså! :D

2009-10-20 @ 22:14:51
Postat av: Emma - Foto m.m.

Jag gillar att ni lägger in mpnga bilder :D!!

2009-10-20 @ 22:27:12
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag väntar febrilt på uppdatering om hur det har gått att provjobba!

2009-10-21 @ 15:00:31
URL: http://matildaewerfalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0