Ett inlägg från Anna

Sitter helt ensam i svenska kyrkan och söker jobb på internet medan sanna provjobbar på det där cafeét ni vet. Har fått lite sms då och då från henne som först menade att chefen varit arg på henne, till att hon inte vet hur länge hon ska jobba idag och att dom kanske vill att jag (Anna) ska få komma och provjobba också :) Det skulle ju va perfekt tycker jag. Att vi har ungefär lika arbetstider! Vi har nämligen planerat att börja laga mat och så i lägenheten. Skulle egentligen gjort det igår, men då var köket upptaget av vår rumsgranne som är kock och jobbar för GORDON RAMSEY! Helt sjukt. När vi kom hem sent igår efter att ha handlat låg alla hans jättevassa knivar uppradade på köksbordet. Han sa (när vi såg lite förskräckta ut) "They are ment to be for food, not for people". Efteråt gick vi lite trötta och förvirrade in på vårt lilla rum och låste dörren med ett lås som mer liknar ett dagbokslås.
Men första natten i lägenheten gick i alla fall bra och vi väntar på den spännande måndagen då tre nya människor ska flytta in i rummet bredvid.

Just nu sitter jag och känner mig lite ensam. Men sanna ringer nog snart.
Memme, saknar dig bara så att du vet!
Och mamma saknar jag också som bara den.

/Kram Anna


Kommentarer
Postat av: emelie

<3

2009-10-23 @ 15:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0